Η ώρα της οργής και των αποφάσεων

Είμαι ένας δημοκρατικός πολίτης, ταγμένος κάθετα εναντίον του ναζισμού, της αριστερά ανελευθερίας, της κοινωνικής αδικίας, των πελατειακών σχέσεων και της εξόντωσης του λαού από τους εκπροσώπους του κεφαλαίου.

Είμαι ένας εκπαιδευτικός που αγωνίζομαι να μεταβάλουμε το σχολείο σε κέντρο καλλιέργειας και αφύπνισης, σε σχολειό διαπαιδαγώγησης δημοκρατικών και ευαίσθητων στα ανθρώπινα δικαιώματα πολιτών.

Είμαι ένας πολίτης που παλεύω δουλεύοντας πολλές ώρες για να ζήσω εγώ και η οικογένειά μου με στοιχειώδεις συνθήκες κι όχι βεβαίως σε συνθήκες εξοργιστικής πολυτέλειας που απολαμβάνουν άλλοι.

Είμαι ένας ασφαλισμένος που έχω πληρώσει πολλές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ σε κρατήσεις για την ασφάλισή μου, αλλά δεν έχω απολαύσει καμιά παροχή χωρίς να πληρώσω επιπλέον, που φοβάμαι να κάνω εξετάσεις για την υγεία μου λόγω υπέρογκου οικονομικού κόστους.

Είμαι ένας ανήσυχος και προβληματισμένος κάτοικος της Ευρώπης που την βλέπει να διοικείται και να καταληστεύεται από τους γιάπηδες της Φρανκφούρτης και του λονδρέζικου Σίτι.

Είμαι ένας καλλιεργημένος άνθρωπος που βλέπει να τον κυβερνούν οι έμποροι του αιματοβαμμένου εθνικισμού και της εξευτελιστικής πατριδοκαπηλίας.

Καλούμαι τώρα ως πολίτης να αποφασίσω για τους τοπικούς άρχοντες και για τους εκπροσώπους μας για το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο. Σκέφτομαι πόσοι τυχάρπαστοι ανεύθυνοι κομματικοί αχυράνθρωποι εξελέγησαν και έζησαν και ζουν σαν Κροίσοι αρμέγοντας τα δημόσια ταμεία και εξυπηρετώντας το μεγάλο κεφάλαιο με το αζημίωτο.

Έχω απέραντη απογοήτευση από την ηγεσία της ΔΗΜΑΡ, γιατί επέλεξε τη μικρόνοη επιβίωσή της προδίδοντας ουσιαστικά τους ανθρώπους και τους ψηφοφόρους της. Η στάση του Σπύρου Λυκούδη έναντι των επιλογών της ηγεσίας Κουβέλη είναι χαρακτηριστική και με εκφράζει απολύτως.

Έχω πολλές ενστάσεις για την πολιτική της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ και για την άσκηση αντιπολίτευσης χωρίς ουσιαστικές αντιπροτάσεις που να πείθουν και να συσπειρώνουν τους ανένταχτους ψηφοφόρους που υποφέρουν. Ξέρω ωστόσο πως προτάσεις και θέσεις υπάρχουν και έχουν ετοιμαστεί, αλλά έχουν μάλλον πολιτικό κόστος για να προβληθούν.

Βλέπω τους κομματικά ενταγμένους αριστερούς και δημοκρατικούς στη μεγάλη τους πλειονότητα να μάχονται περισσότερο εναντίον των άλλων αριστερών και δημοκρατικών κομμάτων παρά εναντίον της κυβερνητικής λαίλαπας που εξοντώνει τους φτωχούς Έλληνες και αλλοδαπούς κατοίκους αυτής της χώρας. Αυτή η κατάρα να μισείς τον μέχρι χτες σύντροφό σου με τον οποίο έχεις δώσει αγώνες ανιδιοτελείς και με πολύ κόστος δεν μπορεί να αφήσει αυτόν τον χώρο.

Ωστόσο, η Κυριακή είναι μεθαύριο και οι συνθήκες πιέζουν. Πρέπει να αποφασίσουμε.

Βλέποντας λοιπόν αυτά τα πολιτικά ενεργούμενα να εξοντώνουν τον εργαζόμενο λαό, να ξεπουλούν τη δημόσια περιουσία με το αζημίωτο για τους ίδιους και να απολύουν χωρίς καμιά ντροπή, χωρίς κανέναν ενδοιασμό, δεν μπορώ παρά να στηρίξω τη μόνη δύναμη που αυτήν τη στιγμή μπορεί να τους γκρεμίσει από την εξουσία.

Θα ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ στις ευρωεκλογές, ΔΟΥΡΟΥ στην Αττική και θα εύχομαι να σοβαρευτούν οι συμπατριώτες μου Πειραιώτες και να υπερψηφίσουν το ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΑΣ και τον ΘΟΔΩΡΗ ΔΡΙΤΣΑ στον Πειραιά.

Ελπίζω πως μετά την καταδίκη της ΕΛΙΑΣ και της ΔΗΜΑΡ στις ευρωεκλογές θα ξεκινήσει μια μεγάλη συζήτηση χωρίς ηγεμονισμούς και γεροντοκορισμούς, χωρίς Βενιζέλο και διεφθαρμένους, και θα δημιουργηθεί μια νέα ελπιδοφόρα σύνθεση.

Ζούμε μια ευκαιρία και μια πρόκληση. Κυρίως ο ΣΥΡΙΖΑ είναι στην πιο δύσκολη θέση. Πρέπει την ευκαιρία που θα του δοθεί να την χειριστεί με επιτυχία, χωρίς αλαζονεία και με αποτελέσματα. Για τους φτωχότερους και εξαθλιωμένους κατοίκους αυτού του τόπου δεν μπορεί παρά να πετύχει αυτή η πρώτη ευκαιρία που θα είναι και η τελευταία για αρκετές δεκαετίες.

 

 

About Αντώνης Μιχαηλίδης

Ο υποφαινόμενος έχει τη βάση του στις υπώρειες της Πάρνηθας, αγωνιά για την απουσία των θεσμών στην Ελλάδα και για την προϊούσα παρακμή των πάντων στη χώρα μας.
This entry was posted in Ευρώπη, αριστερά, αλαζονεία, ανανεωτική αριστερά, διαφθορά, κόμματα and tagged , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

