Για την ύπουλη παρωδία της αξιολόγησης

«Τρέχει» αυτές τις εβδομάδες το ετεροχρονισμένο λόγω δειλίας της κυβέρνησης φιρμάνι της άνωθεν επιβεβλημένης αξιολόγησης. Στα Imageσχολεία οι σύλλογοι διαιρούνται, συχνά φιλονικούν άγρια και πολλοί φοβούνται να, άλλοι φοβούνται να μην, γενικώς φοβούνται. Και οι περιερχόμενοι τας σχολικάς ρύμας συνδικαλιστές συχνά απαιτούν δήλωση φρονήματος: Κάνατε πρακτικό; Φτιάξατε ομάδες; Όσοι δεν, αποκτούν το πιστοποιητικό δημοκρατικών φρονημάτων. Όσοι όμως δείλιασαν εισπράττουν την αποδοκιμασία.

Δυο λόγια για την απάτη της αξιολόγησης από έναν υπέρμαχο της ανάγκης αξιολόγησης.

Αυτή η απάτη, η άνωθεν απόπειρα να απολυθούν εκπαιδευτικοί χωρίς κριτήρια αλλά με ποσοτικούς και μόνο δείκτες είναι δολιοφθορά. Είναι ωμή απόπειρα να διαλυθεί η δημόσια εκπαίδευση με πρώτο μέτρο την επιβολή ποσοτικών δεικτών (από την κ. Διαμαντοπούλου, ας μην το ξεχνάμε). Το 30% θα αποδειχτεί ανίκανο και απορριπτέο. Όλοι εσείς που υπερασπιστήκατε αυτόν τον στημένο θεσμό καλείστε να εξηγήσετε γιατί σε ένα σχολείο είναι ανίκανοι προαγωγής οι 30% και όχι οι 25% ή οι 50% των διδασκόντων. Αυτό και μόνο το στοιχείο επιβεβαιώνει πως δεν τους καίγεται καρφί για την ποιοτική βελτίωση των σχολείων. Απολύσεις θέλουν να κάνουν. Τίποτε άλλο.

Ας κλείσω την ανάρτηση με ένα ερώτημα: Εσείς που ταυτίζεστε με αυτούς τους νεκροθάφτες του δημόσιου σχολείου πώς νιώθετε;

Advertisements

About Αντώνης Μιχαηλίδης

Ο υποφαινόμενος έχει τη βάση του στις υπώρειες της Πάρνηθας, αγωνιά για την απουσία των θεσμών στην Ελλάδα και για την προϊούσα παρακμή των πάντων στη χώρα μας.
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to Για την ύπουλη παρωδία της αξιολόγησης

  1. Ο/Η TW λέει:

    Φέτος τοποθετήθηκα σε ενα ΓΕΛ..στο οποιο
    -οι μαθητες κατουρανε για πλακα στην αιθουσα του διπλανου τμηματος, οταν αυτο κανει γυμναστικη..ακολουθούν αντίποινα..
    -καταλήψεις γίνονται για πλάκα, όποτε θέλει το 15μελές, το οποίο αποτελείται από μαθητές μηδενικών γνώσεων..
    -γίνονται συνέχεια βανδαλισμοί, σπασίματα νιπτήρων, φωτιά στο αίθριο..
    -στην Α τάξη υπήρχαν από πέρσι διάφορες ακραίες περιπτώσεις..Λύση; τους μαντρώνουμε όλους σε 2 τμήματα-κολαστήρια, στα οποία κάνεις την προσευχή σου για να βγεις..
    – οι καθηγηταί παρκάρουν τα αμάξια τους όσο πιο μακριά μπορούν, αφού ενός πέρσι το αμάξι καταστράφηκε από ρίψη οξέων..
    – οι υπερφιλόλογοι του σχολείου είναι άψογοι καθηγηταί, κάνουν γερό μάθημα, πλήρη πακέτα σημειώσεων, κι όλα πάνε μια χαρά..
    – στη συνεδρίαση για την αυτοαξιολόγηση είπα ότι καλώς να τη δεχθούμε, αφού επί 32 χρόνια δε ζητήσαμε κανενός είδους αξιολόγηση..πέσαν όλοι να με φάνε…
    -τις προάλλες μετά από μια ακόμα ημέρα μπάχαλου- ομαδικής κοπάναας των μαθητών, είδα τον Διευθυντή να σχολάει χαρωπός στις 2.00, κουβαλώντας σακούλες με φρούτα..

    Ένας παλιός διαδικτυακός «εχθρός»..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s